dimecres, 10 de febrer del 2010

ICH!!!! ICH!!!!! 5 horetes

Ahir vaig rebre la trucada de Vilanovich dient-me que baixaria a fer el Doll i Vilanova de la Sal, sense pensar-m'ho li vaig dir que si, que ens reuniriem a mig camí. Així doncs aquest matí m'he llevat a les 8:30h i he sortit a 3 quarts de deu direcció Camarasa, en les primeres rampes del Doll ens hem creuat, també venia el David , el Saül i el Drudis.
Hem seguit direcció Vilanova de la Sal, durant les dues primeres hores he anat molt tranquil, tant és això que portava 114ppm de mitja fins aleshores, després ha tocat apretar una mica a Vilanova de la Sal i posteriorment a Àger, on a dalt del port ja m'he despedit d'ells ja que portava 3 hores i encara em quedaven un parell més. A veure quan repetim!





A la tornada aire i més aire, de Balaguer a Lleida he tornat a xupar aire, no en feia tant com altres dies però deu nidor, he arribat bastant sencer a casa, prova d'això les 127ppm de mitja finals.
Demà ruta plana.


Gràfic Powertap:
Gràfic Polar:

Us deixo l'enllaç de la presentació que vàrem fer dijous de l'equip:

Presentació C.C.Terraferma

1 comentari:

dedoctor.blogspot.com ha dit...

Marc,
hi haurà més trobades enguany, n'estic convençut!
Pinta molt bé la temporada que heu planificat amb l'equip, és dificil, però a veure si deixeu el llistó ben alt!
Ens veiem!