dilluns, 27 de juny del 2011

Sense descans

SANT JOAN DESPÍ. Dissabte passat vaig anar a córrer a aquesta localitat, després d'un parell d'anys sense acudir amb aquesta cursa, que constava d'un circuit de 2km amb un repetxo de 500m abans de meta que era la part més dura del circuit, ja que la resta era pla. A les 16:00h es donava inici a la cursa dels màsters i posteriorment corriem nosaltres, els èlits. Cap allà les 17:30h, es donava la sortida de la nostra categoria, amb un sol de justícia i una forta calor que endurien, encara més, el circuit. Per primera vegada aquesta temporada, surto ben col·locat, entre els 10 primers, però em motivo massa i em poso a tirar del pilot, en qüestió de poc, un parell de voltes o tres, se m'acaba la xispa i vaig quedant-me endarrerit. Em quedo bastant buit i al final m'acaben doblant i cap a fora. Després la cursa viu una situació que mai havia viscut, ja que el company Andoni cau i ha de ser atès per l'ambulància, amb la qual cosa se l'emporten i la cursa es queda sense assitència mèdica. Els àrbitres decideixen aturar la cursa, respectant les escapades que hi havia amb el seu respectiu temps. Quan torna l'ambulància es reprèn la cursa, però a falta de nou voltes torna a haver-hi una caiguda amb dos corredors implicats i s'ha de tornar a parar. Com que la classificació era per sprints i en Cervantes ja tenia el primer lloc assegurat es decideix acabar la cursa i donar-lo per guanyador.