dissabte, 30 d’abril del 2011

Cursa Òdena

ÒDENA. Avui he anat a córrer amb Sergi la 62a Cursa d'Òdena, Grans Clàssiques. Una cursa que no he pogut finalitzar mai, ens les diferents ocasions que l'he cursat. Crec que fins a quatre ocasions. Farà un parell d'anys va caure una tromba d'aigua i em vaig retirar tiritant de fred.
Avui, la causa d'haver de plegar abans, ha estat una caiguda que s'ha produït en el decurs de la segona volta, en una corva on hi havia un cotxe aturat i invaïnt un tros del carril, hi ha hagut una montonera i he tingut que frenar com he pogut, per sort no he caigut, però m'he queda't talla't i en el moment de remontar no he obtingut col·laboració de dos corredors que duïa a roda. Gairebé torno a entrar, però no sóc Cancellara, ni pretenc ser-ho, la veritat és que m'he buïdat rodant a estones a 55km/h sense èxit de reagrupament. Sigui com sigui, la cosa ja estave feta, així que m'he limitat a rodar en una petita grupeta en la qual ens han tombat al pas per la tercera volta al circuit inicial. Un cop fora de cursa, al km.25 he parlat amb uns nois a veure si volien pujar les Maioles i així trobar-nos el pilot de cara, hem coronat però no veiem a ningú i hem tornat cap a Òdena. Al final m'han surtit 71km i 1000mt de desnivell. Sabor agri-dolç, però bé, amb sensació de poder haver fet més.

Gràfic Powertap ( Primers 21km):
Gràfic Polar:
Primers 21km a mitja de 300W, increible...