divendres, 6 de maig del 2011

Patir i patir...

ALAGÓN. El dilluns passat vaig anar a córrer a Alagón el "Circuito Ciclista Ribera del Jalón" de 145km. Ja vaig anar fa dos anys i la vaig acabar arribant a la meta on ja l'estaven desmontant.
Aquest dilluns la cosa no va anar igual, de sortida em vaig voler ficar als primers talls, gairebé caic perquè em va saltar la cadena però només va ser un ensurt. Després vaig gastar molts cartutxos en intentar marxar amb un grup i l'únic que vaig aconseguir va ser fondre'm del tot. Vaig anar molta estona entre cotxes intentant remontar...els directors em deien que em posés a roda que sinó patiria, però tenint el cotxe de l'arbitre a prop no vaig voler confiar-me, quan ja havia tornat a contactar amb el pilot la cosa es va tornar a tensar i em vaig tornar a quedar, ja no tenia més ganes de tornar a remar i em vaig pujar a la furgo.
Vaig patir arribant a les 194ppm costa que demostra que em vaig deixar la vida.
Aquest diumenge toca cursa a les Corts, amb el dubte de si anar o no, doncs no estic amb la moral massa alta. Al final veuré que acabo fent.

Gràfic Polar:
P.D: Vull donar gràcies a l'equip Vitaldent ja que em van portar a la cursa i es van portar molt bé amb mi. Els hi estic molt agraït.