dimarts, 30 d’agost del 2011

48è TROFEU VILA DE JUNEDA-CAMPIONAT PROVINCIAL

JUNEDA. L'any passat no vaig poder assistir amb aquesta cita de ciclisme a les nostres comarques i enguany tenia ganes. Després d'un final de temporada que s'em fa llarg i extrany on estic tenint les pitjors sensacions que recordo des de que competeixo en bici.
Tots tenim alts i baixos, i en una temporada que arranca a finals de febrer és difícil mantenir vives les ganes i la il·lusió durant aquests 7-8 mesos.
Tal i com es veu a la foto que m'ha fet l'amic Àlvaro, me quedat despenjat ben aviat, tot i això he seguit fins que un mal àrbitre ha decidit fer-me fora perquè estava doblat, quant anys enrera havent'hi altres àrbitres et deixaven acabar.
M'ha sapigut greu, doncs tenia amics al públic que normalment no venen a veure'm a les altres curses, i volia que avui em veguessin patir i que m'animessin.


Sigui com sigui, les coses són les que són i no puc canviar-les d'un dia per l'altre. Amb el cap i el cor posats en la propera temporada intentaré acabar aquesta amb les ganes i la il·lusió que em queda al cos, durant el mes d'octubre intentaré aparcar la bicicleta i gaudir d'altres esports i a principis de novembre començar de nou el gimnàs i la bici.

Us deixo amb un vídeo que m'ha agradat i penso que és molt motivador:


"Nadie alcanza la meta con un solo intento,
ni perfecciona la vida con una sola rectificación,ni alcanza altura con un solo vuelo." Paulo Coelho