diumenge, 28 d’agost del 2011

LXIV Volta Ciclista al Montsià. Memorial Jofre Grau.

ULLDECONA. El passat dimarts, vam anar a còrrer amb Fran la Volta al Montsià. Una cursa de 120km on es donaven 3 primeres voltes a un circuit curt i molt ràpid i després 3 voltes més a un circuit més llarg, d'uns 38km on s'havia de pujar el portet de les bruixes de 3km.
En el circuit llarg em vaig quedar a falta d'un km de coronar i ja no vaig poder empalmar a la baixada, així que ja sense opcions vaig optar per acabar l'entreno tal i com vaig fer el dia anterior a la Sènia.
El que em va marcar més d'aquesta cursa, en la meva primera participació, va ser l'homenatge que se li va fer a un ciclista que ens va deixar fa poc, en concret Jofre Grau, que va patir un accident laboral.
Em va emocionar la dedicatòria que se li va fer abans de començar la cursa, amb els seus familiars i la seva mare portant el casc i ulleres a les seves mans. Em vaig quedar sense paraules.
No el coneixia personalment, però com tot col·lectiu ciclista, quan ens arriba una noticía així, de la pèrdua d'un company d'afició acaba marcant la nostra memòria.

Vull compartir un vídeo que ha realitzat el gran Manel de Ciclismociclistas on hi ha un petit resum de la cursa:

1 comentari:

Mandie ha dit...

Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back and we'll talk about it.

Thanks!

Mandie Hayes
mandie.hayes10@gmail.com