dijous, 4 d’agost del 2011

Un AGOST farcit de curses

LLEIDA. Aquest és el calendari d'un agost on predominen les curses a diferència d'altres mesos:

- Dissabte 6 d'agost : XXI TROFEU VILA D'IVARS DE NOGUERA
- Dilluns 15 d'agost: 60º GRAN PREMIO SAN LORENZO ( Osca)
- Dimarts 16 d'Agost: TROFEU URSA IBERICA ( Pla de Santa Maria)
- Dissabte 20 d'Agost: 58 GRAN PREMI RIPOLL (Social)
- Diumenge 21 d'Agost: 38º ESCALADA AL CASTELL DE BLANES
- Dilluns 22 d'Agost: 44º TROFEU SANT BARTOMEU ( La Sènia)
- Dimarts 23 d'Agost: VOLTA AL MONTSIÀ ( Ulldecona)
- Diumenge 28 d'Agost: FESTA MAJOR DE SANTS ( Barcelona)
- Dimarts 30 d'Agost: 48é TROFEU VILA DE JUNEDA

Un total de nou curses, on em fa especial il·lusió córrer la primera i l'última, doncs són les que més a prop de casa em toquen i sempre és una motivació extra, córrer amb públic que et coneix i t'anima.
Pel que fa als meus entrenos segueixo acumulant hores, amb la novetat d'haver inclòs diferents sessions de gimnàs per acabar d'enfortir les cames. Aquest passat hivern no vaig fer musculació de cames i ho he notat al llarg de la temporada.

Un dels cartells d'una de les curses on tinc previst assistir: