dilluns, 10 d’octubre del 2011

AGRAMUNT. El passat dissabte vaig participar a la TRANSISCAR 2011 - 18a Volta BTT del Torró d'Agramunt ,una marxa de btt amb dos recorreguts de 42 i 60km. Vaig anar amb el meu amic Josep, nou en aquest tipus de marxes. No em vaig marcar cap ritme, vaig anar fent amb ell sense anar ni molt ràpid ni molt lent.
A la sortida la gent tenia ganes de córrer i no volia apretar massa doncs feia una mica de fresca encara. El recorregut es basava en molta pista amb alguna trialera divertida i d'altres amb més perill en la part final. Això si, una polseguera que no havia vist mai, com es nota que fa temps que no plovia.

Ara toca desconnectar una mica, no del tot, de la bici de carretera. Intentar fer una mica de btt per anar variant i segurament tornaré a repetir experiència el proper 23 d'octubre a l'ermitanyos.