dimecres, 12 d’octubre del 2011

FRAGA. Aprofitant el dia festiu d'avui m'he apropat a la localitat de Fraga, per córrer la cursa que organitzava el Club Ciclista Fraga en motiu de la festivitat del dia del Pilar.
Abans de que corréssim els grans, ho han fet els més petits, separats per categories, segurament seran el nostre relleu generacional d'aquí a uns pocs anys.
Després ha estat el nostre torn, juniors, élits, master, veterans...com en una social. Es tractava de donar 40 voltes a un circuit totalment pla en forma de rectangle amb dues corve
s de 90º i una altra de més assequible. Ja des de bon principi el ritme de sortida ha estat alt i hem començat a doblar gent, que després ens molestaria. Degut amb això els que anavem per la part de darrera ens hem quedat tallats, i ens ha tocat remar dur
ant gairebé la meitat de les voltes per agafar els de davant.
Dels sis que ens haviem queda't tallats gairebé col·laborabam tots, i a falta de 5-6 voltes els hem agafat, però el meu cos m'ha dit prou i no he pogut acabar d'enllaçar.
Al final 47' de cursa a una mitja de 41km/h, un entreno bastant explosiu, però que em serveix per veure que no estic tan malament com pensava i que hi ha marge de millora de cara a la temporada vinent.
Aqui us deixo unes fotos de la cursa:






2 comentaris:

Amat Artigas Personal Blog ha dit...

Felicitats per la cursa companyer! @Amatstrong.dism

Marc ha dit...

Merci Amat, vosaltres heu fet bona cursa, donant molta guerra!