dissabte, 11 de juny del 2011

Una altra de grupeta. Primer lent, després ràpid.

LLEIDA. Després de dos caps de setmana seguits amb curses dissabte i diumenge, aquest cap de setmana al anu·lar-se els Campionats de Catalunya de Ruta, segons diuen per motius de canvi d'alcaldia a l'ajuntament de Tarragona, m'he decidit per rodar amb la grupeta Terraferma ja que feia dies que no compartia quilòmetres amb ells.
La intenció era no forçar massa al principi i rodar resguardat. Els primers 40km a ritme suau, un cop hem parat a fer la coca-cola les cames ja em demanaven més i he pogut rodar a bon ritme. Nota d'això és que la primera hora i mitja he rodat a mitja de 27,4km/h i les dues següents a mitja de 37km/h. M'he trobat bastant bé, tot i no anar al límit, màxima de 180ppm. Gràcies a no forçar al principi he arribat més sencer de cames del que em pensava. Al final 120km a 33km/h mitja i 205W. S'ens dubte un bon entreno. Demà a veure que em demanen les cames.

Gràfic Powertap:
Gràfic Polar: